Reflections .



Veckans händelser:
- Jag har köpt en skärm på blocket för hundra kronor.
Den får knappt plats på skrivbordet.
- Jag har legat med munnen öppen i mer än en timme hos tandläkaren. När jag äntligen stängde, hade redan hela stället gjort det och jag fick leta mig fram i mörkret efter dörren.
- Jag har varit alldeles för mycket sjuk.
Jag har endast närvarat på en lektion den här veckan.
- Jag har jobbat på min kokbok.
- Jag har spenderat kvällen med mitt elvaåriga kusinbarn.
- Imorgon blir det julklapps-shopping och
böner om att hoppa direkt till nästa fredag ochskippa det där mittemellan.

Vi får se hur det går med det.. ^^ hoppas ni har en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0