On a mountain top .

Pust, jag lyckades precis återuppliva min dator när den var halvt död. Jag skulle starta om den och när den ska slås på igen så börjar den pipa istället för att göra som den är tillsagd. Jag drog reflexmässigt ut alla usb-sladdar jag har i den och när det inte funkade drog jag ut datorsladden. När den enivisades med att fortsätta pipa satte jag mig uppgivet på golvet och kollade bekrymrat på den. Då såg jag ett litet hål och på någon sätt fick jag för mig att blåsa lite i det och när jag gjort det så.. ja, det funkade! :D Det måste vara min turdag idag eller något. Jag kanske borde börja jobba som datorfixare och åka runt till folk och blåsa? Eller.. kanske inte.

Kommentarer
Postat av: Loo - veckansblogg ?

läs om mina åsikter och valet i USA ! håller du med?

2008-11-05 @ 16:34:55
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0