Fjuu..

godmorgon allihopa.
Jag är fortfarande sjuk men på bättringsvägen helt klart! Alldeles nyss hände det en lite lustig grej som jag måste berätta om. Min skola (och säkert många andra) har som regel att man måste sjukanmäla sig varje dag som man är sjuk innan klockan 10. Så jag ställde klockan igårkväll på nio och tjugo över. Sen sa jag till pappa "har du inte sett mig uppe vid halv tio så väck mig!" men jag vaknade till efter första ringningen (trodde jag) och låg och tänkte för mig själv "skumt, jag har vaknar lite efter nio hela veckan!" Så satte jag på mig mina glasögon, kollade ordentligt på klockan.. och vad ser jag? 09:57!
AAAH! jag kutade upp (två trappor) och rotade igenom alla mammas papper för att hitta lilla lappen med telefonnumret på och ringde. Men jag tror jag hann (fju), typ 1 minut innan dock men iaf!

Idag är det sorgedagen och imorgon är det.. vadå? :D jooo.. Inez födelsedag!!! och inte vilken födelsedag som helst! Hon fyller 18 år, mina vänner. Det är inte så dåligt, va? Jag kan inte vänta! 

Kommentarer
Postat av: Denise

varför lägger du inte in numret på mobilen? Ett litet tips från mig ;P haha

2008-09-11 @ 18:02:46
URL: http://denisetherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0