Helgen .

Fredagen var typ den mest oturliga dagen någonsin. Jag halkade på is och fick skrubbsår över hela kroppen, mitt busskort la av, jag skar mig i fingret, missade bussen och förlorade 70 dollar på ingenting.
På kvällen gick jag dock på bio med Anne, en finsk au pair och det var iaf kul!

På lördagen hade åkte jag och Liv till vårat au pair-möte som vi har varje månad med vår LCC. den här gången fick vi packa julstrumpor som skulle ges till hemlösa barn. Det kändes bra att göra det!
Efter det åkte jag in downtown, shoppade lite såklart och mötte upp Lisa. Vi åkte hem till mig för en sleepover och hemmagjort pizza!

Idag är det Lucia, vilket man inte känner av så mycket här. Jag och Lisa försökte komma i stämning på bussen downtown genom att sjunga igenom alla lucia-låtar vi kunde komma på. Det hjälpte lite iaf!
Sen blev det fika och hundspaning och efter det åkte jag hem och började jobba. Hela familjen har klätt deras första julgran och vi lyckades faktiskt riktigt bra! Nu ligger ungarna och sover och päronen e ute på datenight. Kul för dom!



See you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0