Glad advent !

Här sitter jag i min säng och lyssnar på när Elvis presley sjunger silent night. Även fast det inte finns första advent här i USA så har jag bestämt mig för att fira! Jag har ingen ljusstake men jag ska dricka julmust, äta julskum och & pepparkakor! Så det så :)

Julstämningen finns här i Seattle utan advent, till och med space needle har ju julbelysning! Igår gick jag runt i downtown och försökte fota allt! Jag jobbade på det i typ 3 timmar men sen var jag totalutmattad :P Fick stanna och ta en varm choklad och peppermint-cookie på starbucks. Jag darrade som ett löv när jag satte mig ner. Men det var det värt! När jag gick där gick jag och tänkte "Det är här jag vill vara!", härlig känsla och verkligen sant. Jag trivs bra här!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Fina bilder - ska bli kul att komma dit och se det i verkligheten.

2009-11-30 @ 10:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0