Infront of the TV .

Jag satte mig nyss vid min fina tv och började utforska de hundratals kanaler som finns. Tvn är skitfin och dom har både tivo & hd. När den första glädjen av det lagt sig insåg jag att jag måste ta reda på när alla programen går som jag gillar. Greys på torsdagar.. betty på fredagar. Det tar nog ett tag att vänja sig vid.
Sen insåg jag att premiären för nya säsongen av The city börjar på torsdag! Lyckan är total!
(kommer sakna att kolla med dig, nanoks. Om jag hadekunnat bjuda över dig, hade jag gjort det)

Idag åkte vi förbi American Apparel med bilen. Kan inte vänta tills jag får utforska shoppingen i den här fina staden!
Åh vad allt känns bra just nu!

Kommentarer
Postat av: A-lie

<3

2009-09-28 @ 10:02:22
URL: http://whatsgoingona-lie.blogspot.com
Postat av: Klara

hej, va kul att du verkar ha de så bra! familjen låter ju supermysig!! vore skitkul om du kunde lägga upp lite bilder på ditt rum o typ huset. vill gärna se kidsen också, men tips: ja skulle nog fråga föräldrarna om ja fick lägga upp bilder på barnen innan du gör de, så dom inte stämmer dej eller nått:s

e så glad för din skull!!

kram!

2009-09-28 @ 11:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0