Pow .

By the way, idag har jag även ätit kycklingfötter. Haha, dagen har alltså varit händelserik! Nu sitter yngsta pojken och kollar på tom & jerry vid min tv. Han vaknade precis ifrån sin nap. För att förklara kycklingfötterna så var jag på kinesisk restaurang med familjen i China Town för Dim sum (små rätter som man väljer ifrån en vagn). Min värdmammas favoriträtt var kycklingfötter men hon gillade inte att äta det själv. Så vad gör man inte för att vara trevlig? Det var faktiskt inte ens så farligt. men det såg rätt läskigt ut.
Nu är jag nästan klar med att packa upp här i rummet. Men det är lite saker jag behöver införskaffa för att jag ska känna mig riktigt hemmastadd. Ikväll ska jag och min värdpappa troligtvis till mataffären för att köpa lite saker som jag gillar att äta! Så snällt. Jag ska nog göra en liten lista..

(PS. Jag njuter av det härliga vädret på 22 grader. höhö)

Kommentarer
Postat av: Anni

Det låter hur bra som helst! Vad glad jag blir att höra allt! :)

2009-09-27 @ 10:25:32
Postat av: ellen

GAAAH!! Inez det är ju helt otroligt attallt har gått så bra :) jag är så glad för din skull! ska försöka fixa med mitt skype så får vi ses ngn gång där i veckan! Tänker på dig varje dag! <3<3

2009-09-27 @ 20:32:09
Postat av: A-lie

Kycklingfötter! I like what i hear :D.

Min farfar äter alltid gris-fötter på julen. Men jag vågar aldrig smaka.

Starkt jobbat ;)

2009-09-28 @ 10:00:48
URL: http://whatsgoingona-lie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0