Sunday evening .

halloj! Ännu en dag har passerat i staden Seattle. Nu har jag varit här i två dagar! yey :D haha. Idag har jag vart på powerwalk med värdmamman och bebben. Sen hade hela familjen picnic, vi åkte till the mall och sen till en knattes födelsedagskalas och sen åkte vi hem och lekte vilt.

I the mall hade dom en ministudio uppställd bland alla affärer där man kunde fota sin hund. Det var väldigt populärt! haha :) sen åkte vi till födelsedagskalaset som var typ precis så som jag trodde att det skulle vara. Massor av mammor med deras barn, massor av presenter och tårta med ett tjock lager frosting.

Det enda som är lite jobbigt just nu är att jag har insett att jag inte pratade så bra engelska som jag trodde. Det är konstigt, för jag förstår verkligen allting men när jag ska sätta ihop mina egna meningar så är det mycket svårare än jag trodde. Men det kommer väl!

Jag trivs iaf jättebra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

så är det i början, men det försvinner efter bara några veckor! :)

2009-09-29 @ 10:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0