Aootshi !



Aj aj aj! Idag rev Mulle mig så hårt att typ 90 % av mitt födelsemärke på nyckelbenet lossnade. Det gjorde väldigt ont kan jag meddela! Det blödde och hade sig så jag fick leta rätt på ett scoobi doo-plåster. Jag fick ta så många jag ville, enligt Parik. Tack tack!

Men oj vad jag älskar mina ungar trots att de rivs ibland eller är griniga och besvärliga. Jag älskar när killarna kommer och sätter sig i mitt knä och vill mysa, när båda vill sitta bredvid mig vid matbordet och när dom bara är allmänt gulliga! (vilket de är för det mesta) Jag älskar när Mulan hoppar och ner av förtjusning när hon ser mig. Det är för härligt att vara au pair!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0