Loving it .



Jag är kär i mina nya sandaler :) Dom är lite galna och hysteriska men ändå väldigt fina. Vad säger ni? Dom kostade 10 dollar på Urban outfitters rea! Köpte en klänning och ett annat par sandalar också för 10 dollar styck! Yey :)

För övrigt sitter jag i mitt rum och försöker låta bli att smälta bort. Det är 87 fahrenheit här inne vilket är lite under 30 grader. Jag dör! Nästan.

Mulle är helt tagen av värmen. Hon orkar knappt göra någonting och idag orkade hon inte hålla ögonen öppna när jag kört in vagnen innanför dörren. Så jag bar upp en sovande tjej till hennes säng och så sov hon vidare i 2 timmar. Lillpluttan!

Imorgon ska jag, Stefanie och Laura till Alki beach! Det känns inte som man orkar mer så mycket annat än stranden när det är såhär varmt! Men hey, det är helg! TJOHO :)

Kommentarer
Postat av: Annelie

Grymma!!! :D Jag gillar stilen ;)

2010-07-13 @ 11:45:23
URL: http://whatsgoingona-lie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0