6 månader till sommar!

Sa jag att det var dan före dan före dopparedagen igår? hm, ja.. jag var som sagt en aning förvirrad! haha. det är hur som helst dan före dan före doppardagen idag och vi har precis haft julfika med lite människor. Kalla mig knäpp men nu längtar jag lite till sommaren.. fast det ska ju såklart bli mysigt med jul och skidor och hej å hå men ändå.. sommar.
För er som inte kommit i julstämning än: ladda ner några låtar med frank sinatra, lyssna några gånger så ska ni nog förstå vad jag menar med sommarlängtan. Inget ont emot sinatra! men allt mysludd blir faktist lite för mycket i längden.. för att inte tala om de sju chokladaskarna som står i köket.

Hur som helst.. snart är det jul och så var det överstakat!
om jag bara kunde fixa mammas julklapp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0