Superskinny me

image12
Nu har jag precis sett Superskinny me. Jag missade första delen men det var nog lika bra. Även fast poängen var att skrämma alla om hur farligt det var att vara på storlek 0 så tycker jag inte dom gjorde det tillräckligt. Jag e sur för att jag vet att 50 % (om inte mer) av tittarna säkerligen har ätstörningar själva och tillsammans med dom får jag det där vanliga suget av kan-ju-testa-bara-lite-känslan. Även fast jag vet att jag inte kommer göra det så vet jag att massor av tjejer blir triggade och jag blir.. sur!
fast det va bra att dom tipsade om anorexia/bulimi-kontakt. Jag vet inte om någon påverkades av tipset lika mycket som av programmet men tanken var god!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0