Tiden går

Hej bloggen och den som läser.
det var länge sen jag skrev här! jag har varit i Italien och i skåne och igår träffade jag Anni i Malmö! det va riktigt kul tycker jag. Vi åt lunch och sjöng lite Rent-låtar innan jag var tvungen att sätta mig i bilen och åka i typ 7 timmar. inte lika kul enligt mig men vi stannade iaf i Gränna! ^^ 
På måndag ska jag, mami å papi och Annelie åka till Gotland. Det ska bli kul att åka med Annelie.. för hon är lixom.. snäll ^^ haha. men jag e lite nervös också.. fast det borde jag ju inte va, det e ju inte så stor grej.
Sen är jag nervös över skolan också (jag tänker för mycket) men det ska nog gå bra. det blir bara annorlunda när Lovis inte är där. what ever, jag är i sushi-behov.

Kommentarer
Postat av: Denise

nää oroa dej inte :( det kommer gå bra :)

2007-07-18 @ 10:34:39
URL: http://DeniseTherese.blogg.se
Postat av: Lone

inez din überunderbara lilla människa! var inte rädd för att bli ensam lämnad, vi är ett gäng liksom och det har aldrig vart så att vi vill vara utan dig! du är en sån stor del av oss och jag menar, vi är typ coolast i hela den fattiga och megatattiga skolan OCH klassen. Du betyder för mycket för oss(iallafall mig) för att vi(jag) skulle vilja lämna dig ensam. och btw kommer vi alla sakna lovis, och det kommer nog bli vääldigt annorlunda för oss alla..

2007-08-16 @ 13:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0