Hemma

HEJ
nu är jag hemma ifrån landet, sommarkollektivet. Midsommar var ovanligt roligt i år.. kanske för att jag vågar ta mer plats nu när jag är friskare. Vi spelade kubb och jag fick ner flera stycken och jag fick ner kungen å då blev jag hissad i luften av mina kära lagkamrater. det var ruskigt roligt! ^^ sen åt vi en hel del, mamma tjatade som vanligt men det gick bra, maten var god och jag hade inte mycket ångest.. alls!
nu e jag hemma iaf, efter 5 timmars resa (som brukar ta 2) jag är trött men glad.
i veckan ska jag träffa annelie, ellen, lone, denise å så ska jag nog hämta barnen, kolla sommar-rean och förhoppningsvis ha det riktigt trevligt! haha. 
vi hörs för nu ska jag ta en banan. pussåhej 

Kommentarer
Postat av: Denise

Hej!
Det var läge sen :P Vad kul du verkar ha haft det :D Min midsommar var också helt okej :P vi ses nån gång den här veckan :D Puss <3

2007-06-24 @ 21:57:22
URL: http://DeniseTherese.blogg.se
Postat av: Lone Larsussen

myspys! men tyvärr kan jag inte ses den här veckan. Trodde vi skulle ses idag så jag ska åka till min syster imorgon(tisdag) och jag kommer hem på söndag typ. Och om vi ska ses nästa veck så får vi ses på tisdagen, för jag är upptagen den veckan plus att jag ska åka till danmark på fredagen då!(weeiii) men ja, det skulle vara bra om både du och denise kunde då på tsdagen. Annars kan ni ju alltid fixa "detdär" utan mig (;
ha en fin sommar!(medans jag är bortaaaa)
P.S kommer hem i augusti någon gång, då får vi ses! PUSSOCHKRAM!
P.S2 din adress skulle vara bra att ha om du vill ha ett fint litet vykort!
haha D.S

2007-06-25 @ 18:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0