Mot äventyr

Tjaba
Idag ska jag och papi till landet. Han ska golfa och jag ska fota, läsa och förhoppningsvis sola. Då kan jag försöka skaka av mig mitt harpan-beroende och förhoppningsvis dator-beroende också. Den här sommaren ska jag bli brun, det har jag bestämt. Elin försöker fixa ihop mig med nån kille som heter Gustav, haha! hon tycker att han och jag ska gå på blinddate, men jag tvekar. Han säger att han inte vill ha en tjej som säger "typ lixom" hela tiden.. och det råkar nog vara precis så jag pratar. Nu försöker hon övertala mig med att berätta att han är kock ^^

Det blir nog inget. tyvärr Elin, tyvärr Gustav.
image7image5

Kommentarer
Postat av: Anonym

men tråk inez!klart du ska på date :o

2007-06-20 @ 13:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0