Nykter och glad ^^

  Lilla Elin, du är så söt, så söt.
Klantig med när du bestämmer dig för att supa ner mig. Det här är min blogg å då ska man vara ärlig, och nej jag skryter inte för jag ska aldrig göra om det. Först så hade vi skitmys.. åt kebabpizza och snackade. Men sen.. Varför super folk egentligen? Jag vet svaret.. men det är ett så dumt sådant. Jag blev lite fnissig ett tag.. det va väl trevligt men det är jag rätt ofta nykter också. Sen.. däckade jag mot Elins element, axel och vägg och det va.. nä, det va inte roligt alls. Aja, nog pratat om det. Ville bara få ur mig lite frustration. Jag är iaf från och med nu en lycklig nykterist.

 Idag har jag vart med Annelie. Vi pantade burkar, fotade och myste.. hon är så söt ^^ Annelie kom in på Vi på östermalm någonstans och stannade framför "grinden" som brukar öppnas automatiskt och ba "Nähä.." så stod vi där i några sekunder och var förvånade innan det kom springande en Vi-kille rakt igenom dom å vi ba "Jaha.. var det så man gjorde!". Hm.. låter inte så kul ^^ men en Vi-tjej garvade åt oss. 

Nu ska jag skärpa till mig och sjunga Greatest love of all

Kommentarer
Postat av: elin

inte snällt att hänga ut någon med både namn och bild på sin blogg inez.

2011-11-29 @ 14:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0