Pizza och Japaner

Hej :)
idag har jag haft en bra dag, det har jag nästan alltid med Ellen. Vi tillbringade eftermiddagen framför datorn, spelandes Papa louie. Vi klarade sista banan så nu är det lite tomt..
Sen efter det tog vi en paus och jag gick och hämtade Adam och Isa. Dom var söta som vanligt.. Isa ville självklart leka kurragömma vilket innebär att hon gömmer sig under täcket och skriker att jag kan komma, jag låtsas leta efter henne och sen kittlar jag henne tills hon säger att vi ska leka igen. Adam är så stor.. han kan sätta på sig sina skor själv och pratar hur bra som helst. Jag försökte lära dom att ta kort med min kamera. ^^ det gick sådär men vissa bilder blev snygga.
Sen efter det åkte jag och Ellen in till stan, tog ut pengar och åt på Pizza hut.
Det var värsta långa kön till bankomaten.. och när vi väl va framme så gick det inte så bra.. Jag skrev fel kod två gånger, fick börja om och skrev sen in att jag ville ta ut 2000 istället för 200. Jag och Ellen stod och fnissade medans kön bakom oss suckade högljutt. Sen fick jag i alla fall ut 200 och vi gick och åt pizza!
Katta har två japanska tjejer här som hon lärde känna i Spanien. jag fick ur mig ett "Hola" och ett litet fniss när jag träffade dom och dom fnissade tillbaka. Katta berättade för dom att jag läst spanska men att det inte gick så bra.. å dom frågade om jag kunde säga någonting.. jag klämde tveksamt ur mig ett "Como estas?" (jag hade övat med Ellen) och dom fnissade lite till. Imorgon är jag ensam hemma med dom.. hjälp.
Imorgon ska jag:
- Plugga tyska
- Städa
- Försöka bjuda japanerna på frukost
- Fixa småsaker
Det blir ett äventyr, höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0