Sushi-lovers

Nu har jag ätit sushi med två spansktalande japaner och Katta. Det var väldigt gott och kul att göra, men svårt att förstå vad dom sa. Jag fick iaf ur mig ett "domo arigato" efter maten och dom sa "varsågod" med Kattas hjälp.
Den ena tjejen fnissade och sa till Katta: (Katta översatte till mig)
- Jag trodde aldrig jag skulle göra sushi i sverige!
Det var väldigt snällt iaf! Tack, Maki och Marina! Idag skulle jag ha pluggat tyska.. men jag har inte ens öppnat boken. Vad dum jag är.. jag vill ju verkligen klara tentan så jag kan få godkänt. jag tror jag ska ta med tyskaboken till Italien istället för vanlig litteratur.. ^^ ja, så får det bli.

image6
Marina och Maki
image7
Jag och Katta är glada över att kunna göra sushi själva!
image8
Slutresultatet - Oj, så gott

Kommentarer
Postat av: denise

hej. e du inne ?? :P

2007-07-16 @ 12:27:45
URL: http://denisetherese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0