Flyttfeber


image18
Idag vaknade jag tidigt för jag e lite nervös.. jag ska nämligen flytta :D woho!
ioförsig så ska jag bara flytta ner två trappor i vårt radhus.. så det e inte så långt men ändå!
senast jag bytte rum var vid två års ålder så det ska bli jättekul! jag har fått tapetserat å målat å snart ska ni få se hur det blir! men inte innan jag flyttat ner möblerna. Det är inte det lättaste att kånka ner en säng å en hylla å allt va det e, två trappor. men det får gå!
 ikväll ska jag sjunga singstar med Lone å Denise! det ska bli kul, det!
och sen, på allting kul som händer den här veckan måste jag bara meddela en till!
jag har inga prov den här veckan! så.. nog pratat om mig. hur har du det själv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0