Kvällssnacks

Kom precis in ifrån promenad med Hannah :) hon avslöjade att hon läser min blogg ibland..
så jag tänkte bara: hejhej! ^^
image19

nej okej.. men nu måste jag bara säga efter att kollat på Idol: va lite snäll mot Carola, allihopa!
okej, hon e lite läskig och uppe i hela kristendomen och sig själv då å då.. men vadå! hon vet ju vad hon gör.
och expressen babblar om att hon gör smygreklam.. äh, låt henne göra det. hon e inte min idol, men det finns nog en orsak varför hon kommit såhär långt.
Nu har jag sagt det.


och sen måste jag bara säga en till sak som inte alls har med någonting att göra
men snälla människor där ute, säg ursäkta någongång. vad är det för konstig grej att man har slutat med att säga ursäkta? har det plötsligt blivit fult? som tillexempel, jag står inne i nån trång affär med ansiktet mot en hylla. och helt plötsligt står det någon människa bakom mig, tyst och stampar för att den inte kan komma förbi. och jag blir röd i ansiktet å ber så mycket om ursäkt men hallå, hur skulle jag kunna veta att du skulle komma där?

nej, nu får jag lugna ner mig.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Haha, ja det gör jag ju! :P

2007-11-21 @ 19:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0