Tisdag

Idag har jag vart på stan med Lone och Denise :) det var riktigt mysigt.
vi hade samhällsprov idag också, det gick väl lite sådär men nu har vi iaf bara ett prov kvar innan höstlovet. gud vad skönt det ska bli! jag ska sova och äta godis och vara med alla. Jag vill ha mina skolkort känner jag. det var snart 5 veckor sen vi tog dom.. fast Lone trodde det skulle ta sju veckor! förstår inte hur det kan ta så lång tid att framkalla lite kort. jag har en sakna-lovisperiod.. som antagligen kommer hålla i sig i åtta månader till men ändå är aningen extrem nu. hon har bara vart borta i 42 dagar. men det är ju tur att Lone å denise e här iaf :) slutsnackat

image17

Kommentarer
Postat av: LLLLL

det stog att bilderna skulle komma inom fem veckor..det har gått fem veckor på fredag tror jag :D så vi lär ju få dom under lovet XD

2007-10-24 @ 21:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0