På gång

92 dagar till julen och mitt liv börjar kännas riktigt bra! jag gillar det.
efter storrensningen i garderoben idag känns det plötsligt som jag behöver riktigt mycket nya kläder. fast egentligen har typ inget förändrats.. för jag slängde ju bara det jag inte använde.. men lådorna ser så tomma ut!
jag trodde jag hade bestämt tapet till mitt nya sovrum också men nej, jag måste fundera lite till.. den är lite för mycket tror jag. ska man ha en sån tapet passar det typ bara med vita möbler.. nä, jag tror inte det. jag vill ha färger!

det känns lite som att mitt liv håller på att.. börja ^^ haha. det låter löjligt men det e riktigt trevligt.
de två åren med anorexian drog ut på det en hel del men nu känns det verkligen.. på gång. det känns bra och spännande. Jag har så stört mycket mer engergi!

Är det någon där ute som bryr sig? troligen inte men jag är väldigt entusiastisk kan jag meddela!

Kommentarer
Postat av: Denise

Ååå vad bra det låter :)
Det e ju som en nystar, förstår vad du menar :P
du skulle ju lägga ut de olika tapetproverna på bildis :P hehe <3

2007-09-24 @ 07:33:20
URL: http://DeniseTherese.blogg.se
Postat av: elsa elbas

åh, vad härligt att höra!
jag ska försöka att göra samma sak jag!

lycka till!

2007-10-22 @ 18:29:19
URL: http://spaderdam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0