Sovmorgon!

Hej. idag är det en trött-dag.
jag och annelie har haft kladdkakemöte och det va mys. Det är aldrig fel att va med henne!
Imorgon är vi lediga ifrån skolan! =D woho. jag och lone ska till denise och sjunga singstar! Det blir kul, hoppas jag!
Sen på torsdag ska lone å denise ut å paddla, kul för dom! men självklart är jag nervös över att bli lämnad men.. jag vet ju att det inte kommer bli så egentligen.. jag bara tänker för mycket som vanligt. Jag hade hoppats på att Mikaela skulle va i skolan när dom e borta på fredag men hon verkar va rätt sjuk. men jag har inte gett upp hoppet helt! Det blir nog bra. det ska bli skönt att vara ledig imorgon iaf!
Inatt ska jag sova

image15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0