Dagens upplevelse.

Idag hände det skummaste grejen på väg hem. nu ska ni få höra!
jag stod å vänta på min buss som vanligt ett bra tag, ska ni veta.
När bussen äntligen kom gick jag till kanten på trottoaren och viftade lite försiktigt med min röda kort-fodral för att signalera "jag vill meeed!". Så bussen stannade artigt precis så att jag hade dörrarna framför ansiktet. Sen när jag glatt tänkte stiga på bussen körde chaffisen fram bussen typ 30 cm till. Så jag tänkte "retas han med mig eller vad håller han på med?". Jag följde efter bussen och sen gjorde den samma sak en gång till. även denna gången följde jag glatt efter innan jag märkte hur den började gasa på och vips.. så var den bara borta!
Där stod jag med mitt röda kort-fodral i handen, ensam kvar. jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta.
Så det blev att gå hem, rasande och fnittrandes med en stor klump i halsen.
dumma, dumma busschaufför.

Kommentarer
Postat av: ellen

Vilken helidiot :(
ring mig om bussen inte kommer så kommer jag på min ciao, hehe ;)

2008-04-26 @ 16:44:35
Postat av: Denise

ja han verkar ju helt cp. en gång gjorde en busschaufför så mot mig fast bara en gång o sen fick jag gå på :P

2008-05-01 @ 11:54:57
URL: http://DeniseTherese.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0