Hemma

Nu är jag hemma ifrån göteborg!
resan var verkligen precis vad jag behövde.. komma iväg ifrån vardagen ett tag och det känns som vi vart borta i typ minst en vecka. Det har vart jättekul och jätteintensivt hela tiden! Vi sov i en skola å förutom det så åt vi och sjöng typ 10 timmar om dagen. men det var väldigt trevligt.
Maja snackade om att hon skulle fixa nån lucem-blogg men den kan jag inte hitta.. aja, i veckan kommer min dator hem och då kommer det bilder också!

Sen måste jag bara skriva, tack gode gud att han erkände..
Vila i frid, Engla.

Jag hoppas pressen drar sig undan snart och börjar lämna Englas familj i fred nu..
Lite respekt måste dom väl ändå ha.

Jag sitter i skolan och väntar på att historian ska börja.. Denise och Lone är i Abisko :P hoppas dom har det kul där och inte förfryser! Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0