August 30th, 10 PM

From here on in
I write without a script
See if anything comes of it
Instead of my old shit

(okej Inez, sluta vara rent-nördig)
Godkväll mina vänner och alla som jag inte känner,
idag har varit en.. bra lördag. Jag bakade bullar med mami,
fikade med Lovis och sen för ungefär en timme sen
så.. ja, tände jag nästan eld på en av bullarna. Jag skulle värma den i
micron men ställde in tiden på för länge.. så när jag öppnade micron efter
typ en evighet så vällde det ut rök och bullen var inte lika ljusbrun och
fin som den vart innan utan den var.. ja, svart. bullen hade förvandlats
till en liten glödande kolbit. Så det var bara att spola under vatten
och slänga. typiskt min smidighet.

God natt

Kommentarer
Postat av: Solis

Sluta INTE vara en rent-nörd och ett rent-head!!!!! :)

2008-08-30 @ 23:01:38
URL: http://renthuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0