Drömmer

Godmorgon. Jag har precis vaknat upp i panik över att jag var på musikal och nånting skumt hände och sen skrek nån "BOOMB!" och alla började kuta fram och tillbaka. Det var Annis första kväll i musikalen och jag var så rädd. Efter det att jag börjat springa vaknade jag som tur var, dock fortfarande aprädd. Skyndade mig till tvn för att få någonting annat i huvudet och nu sitter jag och kollar på "it's like that" på mtv. den videon = barndom för mig. Katta gillade den massor när den kom. Idag blir det ytterligare en slappardag och sen ska jag njuta allt jag kan av min sista sommarlovsvecka.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Godmorgon :)

2008-08-10 @ 10:07:11
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0