Maybe I'd get there.

Något som verkar gå runt i typ precis allas huvuden just nu är det här med hälsa, vad är hälsosamt egentligen? Jag blev så irriterad på Elin kling och jag blir så irriterad på alla som säger att de ska bli ”hälsosamma”, börja träna fast man hatar det och sluta helt och hållet med godis. Jag är så trött på att alla ska halvt banta hela tiden, säger tjejen som själv gjort precis det dom senaste åren. Men nu är det slut på det, jag ska bli hälsosam genom godis, mat och träning som jag njuter av. Jag har satt upp ett schema för mig själv att jag ska springa en gång i veckan och simma en. Mamma flippade ut lite när jag kom hem ifrån badhuset för hon tänkte såklart att jag kommit på ännu en bantningsidé (jag har haft en tendens att börja smått med saker och snart senare hetsa) men så är knappast fallet.

Jag gör det för att må bra, sekunden jag tycker det är tråkigt eller jobbigt eller vad som helst så lägger jag av, det tummar vi på. Var bara tvungen att få ut lite frustration, blir inte ni frusterade?

 

-Andas ut-


Kommentarer
Postat av: Denise

Fin bild :) varför blev du irriterad på kling? :P

2008-08-29 @ 18:27:55
URL: http://denisrtherese.blogg.se/
Postat av: ellen

ibland är du ju bara för smart sötaste inez!

2008-09-02 @ 21:27:50
URL: http://dellendo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0