Why does distance make us wise?



Nu är jag hemma igen i den här lilla hålan till stad. Jag som tyckte Stockholm var någorlunda vilt men det e ju lantligt här, seriöst. Jag hade faktist gärna stannat om jag haft chansen men nu blev det inte så. Istället sitter jag i min säng med fötter svullna som bullar och lyssnar på Rent och panikar för att jag aldrig mer få se den. Behöver jag skriva mer eller? Imorgon åker jag till gotland och senast nästa sommar åker jag till USA för att stanna där ett år. så det så. 

Var jag tvungen att vakna?

Kommentarer
Postat av: Denise

asså fan vad jag är avundsjuk på dig vill ju också till USA :D åh vd roligt ska du göra nått speciellt på gotland? <3

2008-08-04 @ 23:58:56
URL: http://denisetherese.blogg.se/
Postat av: Solis

Jag vill också tillbaka!!!! :'( och REEEEEENT! Men vet du, nån gång blir det nåt jubileum och kanske inte obc men andra som spelar eller spelat och då kommer vi vara där! Och sen ska vi ju faktiskt se Idina nån gång... Och Wilson! Och Jesse!!!!!

2008-08-05 @ 13:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0