Yekado ?

Vad är det för skumt namn egentligen?
Fick en kommentar med en som frågade och jag insåg att jag faktist inte kan svara på frågan själv. Jag kom på det konstiga ordet när jag skulle skaffa en ny mail nån gång runt sjuan och när precis alla namn var upptagna så funderade jag ut något riktigt ovanligt och så fick det bli det. Fick inspirationen ifrån att jag en riktigt kort period sa "Yeka" till saker som var äckligt.. typ som "usch". Haha, jag har helt enkelt bra fantasi. Intressantare än så blir det tyvärr inte!

Kommentarer
Postat av: Felicia

tack sötnos :) gulligt av dig att du besvarade min fråga! fortsätt skriv, jag läser gärna <3

2008-08-22 @ 23:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0