Zzzkola

Skolan har satt igång. Terminens första lektion blev en pärs, min dygnsrytm var aningen fel och när jag satt där i klassrummet klockan tio på morgonen kunde jag inte tänka på något annat än min säng. Ögonlocken föll gång på gång och eftersom jag satt längst fram precis framför tjejen som hypnotiserande pratade sig igenom hela lektionen var det inte direkt läga att ta en powernap. Idag får jag hoppas att det går bättre. för det där e verkligen hemskt!
Aja, dags att sätta igång att plugga.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hej hej, jag brukar gå in och läsa din blogg ibland. jag tycker du skriver ganska bra :) jag ville bara veta vad yekado är/betyder?



Håll humöret uppe ;)

2008-08-22 @ 20:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0