Dags för sommarfira

Snart kommer Lone och hennes pappa i deras bil å hämtar mig! vi ska åka till Denise och sjunga singstar.
Lones pappa får tyvärr inte vara med. Vi har sommartema idag ^^ så jag har satt på mig klänning och flera lager strumpbyxor för att fira att sommaren snart är här. Det gäller att blunda och springa till bilen så att sommarkänslorna inte försvinner. det är ju trots allt bara.. ehum, kanske 3-4 månader kvar. ja, men det är ju faktist inte så farligt!
Fast jag vill ha vinter också.. men inte det här jobbiga mittemellan. det gillar jag verkligen inte!
Jag har lindat in min kamera i benvärmare och mössor för att den inte ska råka gå sönder. Jag har inte hunnit köpa någon kameraväska än dumt nog men det ska nog gå bra iaf!
Nu måste jag verkligen gå och raka mig! :D See you





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0