I heart..

Idag är tredje dagen som jag vart hemma från skolan.
Lone och Denise är också hemma ^^
jag var nyss på vårdcentralen och kollade upp mina andningsproblem. Läkaren skickade en remiss till huddinge hjärtavdelning eller nått sånt så att man ska kolla med ultraljud. Men jag är inte så orolig.. det går säkert bra!

Imorgon är det lördag och då ska jag, Lone och denise sjunga singstar hemma hos Denise! förra gången vi gjorde det hade jag sönder min kamera.. men då var jag inte helt nykter heller så jag skyller på det. Jag ska ta med min nya kamera imorgon och fota som tusan. Jag har typ 1000 bilder ifrån ettan och 30 bilder ifrån tvåan. vad är det här? jag ska se till att jämna ut det lite imorgon.


En av de sista bilderna med min gamla kamera




Kommentarer
Postat av: ellen

nämen oj, det här visste jag inget om, ush va självisk du måste tyckt att jag var. Men jaghar mycket i mitt lilla huvve just nu. men lycka till

2008-02-01 @ 21:28:10
URL: http://dellendo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0