That's a few of my favouritethings!

Idag är det onsdag. Lone är sjuk, jag och denise är friska. eller?
Vi har skrivarkursläxa som Denise glömt göra.
Man ska skriva om sina tre favoritsaker.
mina fick bli: Gunde, datorn och lucem-skivan! hihi ^^
man behövernog läsa förklaringen för att förstå varför jag valde just dom.
Imorse var jag och snackade om mina röntgen-bilder ifrån förra veckan. till min stora besvikelse fick man inte se bilderna.. hon bara snackade om dom! tråkigt säger jag bara. men det var iaf inga fel på lungorna som man kunde se.. men jag ska få gå å kolla hjärtat också.. vi får se hur det går ^^ det är nog inget allvarligt.
Kladdkaka är också en av mina favoritgrejer, och lyxchoklad också. igår åt jag kladdkaka och oreos :D
Ikväll e det kööör! vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0