Kalla fötter

Hej bloggen.
idag är jag, denise och lone sjuka. Jag vet inte vad Lone har.. men jag tror att det är hon som smittat oss ^^ haha. det är okej, lone! Idag blir det bara ta det lungt då, jag ska försöka gå på kören men vet inte om jag orkar.
Igår passade jag Adam och Isa, det va roligt. dom har blivit så stört stora ju. första gången jag träffade dom hade Isa precis lärt sig gå och nu är hon fyra år och adam ska börja på sexårs!
Det var kul i lördags hos Annelie men det blev lite flummigt för jag kände ingen.. och det var hennes tjejgäng ifrån skolan som va där så det blev en hel del intima skämt och inez sitter tyst och ser dum ut när alla garvar men det gick bra ;) haha. Jag har drömt om min gamla skola hur mycket som helst på den senaste tiden.. funderar nästan på att åka dit och kolla in läget. oftast i drömmen så jagar folk mig och jag flyger upp i trapphuset för att ingen ska nå mig, haha. men jag kanske slutar drömma det om jag går dit tänkte jag.. och liksom, ser att det inte är så farligt.
aja, who cares :)
see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0