Piss on my leg

Hata är en starkt ord men jag måste ändå använda det. Så, här kommer det:
fan va jag HATAR att skaffa pass och leg. det är bland det värsta jag vet. speciellt när det inte går som jag vill vilket det väldigt sällan gör. Jag var inne på posten eller var det var för andra gången nu och hade stora förhoppningar om att det inte skulle bli nått krångel, jag skulle bara glida in där å lämna in alla papper å sen få ett leg efter några veckor. haha, nej så lätt var det ju såklart inte.
En annan sak jag hatar är att ta pass/leg-foto med mina glasögon. dom jobbar alltid mot mig hur jag än gör och det slutar alltid med att fotografen sliter av dem och får en bild av mig, utan reflexer i glasögonen men med en otroligt sur inez som inte ser ut som sig själv. Sen får jag skämmas för bilden de kommande 10 åren! Så nu har jag vart å tagit kort hos en fotograf och är riktigt nöjd med bilden.
Men idag inne på posen hade mamma glömt mitt pass hemma och tagit med pappas och passet är otroligt viktigt när man skaffar leg även fast man har ett personbevis, ett foto och namnteckning. Så det blir såklart inget men innan jag går vill hon innanför glaset titta på min bild. Så hon tittar länge och noga och säger sen: "det är en liten reflex där i dina glasögon"

fuck

Kommentarer
Postat av: ellen

what? blev dom inte godkända? knäppt :( DÅ BORDE DU FÅ NYA AV FOTOGRAFEN!! oj, capslock, hehe
lycka till söt

2008-01-02 @ 17:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0