Rinnande tid

Vad har hänt de senaste dagarna då? jag har vart i Trelleborg för första gången i mitt liv, hållt på att blåsa iväg ett antal gånger och ätit min första varmkorv sen jag blev sjuk. Det var inte särskilt gott men ändå ett steg mot friskheten.
jag har vart livrädd för sånna där korvstånd sen jag någonstans hörde att en sån liten sak var lika många kalorier som en hel måltid. jag vet fortfarande inte hur det är med det men jag bestämde mig för att strunta i det eftersom jag kan äta nästan allt annat nu för tiden.
I trelleborg var jag för att hälsa på Anni. vi sjöng karaoke och spelade in två helflummiga I'll cover you-videos som jag inte vill visa för någon och så klappade vi hennes kanin, putte. han är väldigt söt! Det var storm i trelleborg, så kraftig att lyktstolparna gungade fram och tillbaka.
Och nu har skolan börjat igen. och imorgon har jag matteprov. borde inte jag plugga?

Kommentarer
Postat av: ellen

jag vet, hihi :) men den är ju så snygg!

2008-01-07 @ 19:32:23
URL: http://dellendo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0