<3 NY

Måste bara kommetera hur stört mycket jag gillar Carries väska som hon har på bilden i förra inlägget. Jag läste i tidningen att hon kommer hinna med 81 olika outfits under filmen. Det är tydligen bara 1,7 min för varje. Snacka om jobbigt att byta outfit så ofta, höhö. Snart.. om lite mer än en månad ska jag till New york och då ser jag minsann till att hitta en sån där väska, det kan jag lova.

Idag kommer Ellen hem smsade hon och det e jag väldigt glad över. Hoppas jag hinner träffa henne innan hon drar iväg igen. På tala om något annat så har jag anmält mig till en ny kör och det ser jag verkligen fram emot! Kul med  något nytt. Nu blir det Projekt runway!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vad roligt, vilken kör? :)

2008-06-23 @ 18:47:08
URL: http://aviva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0