Mottagningar

Nu har Annelie gått ut gymnasiet och jag är avundsjuk. När Annelie svängde in med sitt miniflak fick Jag, syrrorna sarocchi och massor av deras småkusiner teståka en liten tur. det var väldigt guppigt och kul. efter det blev det en hel massor med smörgåstårta för min del och sedan stack jag vidare till Paulina. där sa jag mest bara grattis å sen stack jag hem å städade ^^ men den biten var inte lika intressant. Kul kväll i alla fall! Nästa år är det min tur, wooho! imorgon blir det till att åka till landet med päronen för att fira nationaldagen!
Vi hörs <3

Ps. Grattis Ellen :D grundskolan avslutad.

Kommentarer
Postat av: ellen

taack :D<3

2008-06-08 @ 16:28:31
URL: http://dellendo.blogg.se/
Postat av: Elin

Nä det har du nog rätt i! Haha.

Och fy vad alla tar studenten! Jag börjar bli gammal!

2008-06-10 @ 18:36:05
URL: http://elinsvang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0