Sommarlov

Nu har jag sommarlov :D woooho!
igår tog jag, denise och lone vår första simtur för året så nu e det verkligen sommar. det var kallt men trevligt. Skolavslutningen var som vanligt.. Fanny sjöng en ångestsång om hur lite hon ville va där och sen fick vi betygen. Sen något som inte får glömmas att nämnas var att Denise fick ett stipendium på 500 spänn för att hon vart så duktig! haha, jag och Lone kände oss som stolta föräldrar. Efteråt gick vi till liljehomen och åt avslutningslunch på donken och ikväll blir det teateruppvisning för mig. Jag älskar sommarlov <3



Kommentarer
Postat av: Denise

Det har varit väldigt trevligt :D Lycka till ikväll ;)



(men snälla, snälla, ta bort bilden !!! (A)XD )

2008-06-04 @ 12:40:19
Postat av: Inez

Men den e ju jättefin ju..

2008-06-04 @ 21:27:11
Postat av: Anneli

Oh lycko dig som får sommarlov nu! Jag slutar på onsdag =/

2008-06-04 @ 23:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0