Åre och annat smått

Nu är jag hemma ifrån Åre igen!
vädret var inte helkul men det var kul när hannah kom upp!
sen var jag sjuk och hade ont i huvet rätt mycket
men det är sånt man får leva med antar jag.
idag har jag köpt ellens födelsedagspresent (lite sent men iaf)
så den ska hon få när vi ses nästa gång.
idag har jag även gjort en otroligt.. klantig sak. nämligen tappat min ipod i toaletten (det var inte lika ofräscht som det låter) så jag fick stå och skaka ur vattnet ur usb-hålet jättelänge för det hade kommit in massor med vatten. men jag tror faktist att den funkar nu! kanske fick jag mitt straff för att jag önskat mig en ny så mycket.. det ska jag försöka att låta bli med nu. för min är ju faktist väldigt fin och jag har inte råd att köpa en ny heller.
idag har jag köpt lite nya kläder :D älskar det.
Men inez, borde inte du plugga?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0