:D

Eftersom min dator fortfarande inte funkar så sitter jag vid mammas och pappas dator som irriterande nog stänger av sig så fort jag rör vid den.. men nu lyckas jag skriva lite.. hm, vi får se hur länge jag får fortsätta.
Utan dator och utan pengar på mobilen känner jag mig rätt.. instängd. hur som helst.. när jag inte sitter vid datorn eller snackar i telefon så hinner jag tänka en hel del och jag har mycket att skriva om.
Först och främst: det här med att alla skulle släcka sina lampor under en timme idag, fan va coolt!
det borde vi ju verkligen göra oftare. jag och päronen satt i soffan med stearinljus som belysning = mys.
å jag läste att man kommer spara typ 40 000 träd och allt så det är ju hur bra som helst, bara för en timme.

Sen, körslaget! jag och mamma satt helt lyriska framför tvn och mumlade för oss själva om och om igen "gud va kul, gud va kul". Och det var det ju verkligen. Jag hejar på Lottas och Agnes lag just nu. gud va duktiga dom va! missa inte det nästa vecka, allihopa!

Igår sov jag hos Annelie. Vi bakade kladdkaka, gjorde en video till Jessica och sjöng singstar! det var väldigt trevligt :D

hm.. ska jag våga mig ut på msn? det brukar inte den här datorn gilla.
jag får se. ha det bra, alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0