Får jag lov?

Hej allihopa ^^
idag är det torsdag, påskkärring-dagen och även början på förhoppningsvis ett ruskigt härligt lov. Dagen startade trögt, sedan kom den igång med samhällsprov, kladdkakemöte och avslutligen en trevlig middag med familjen och kattas brasiljanska kompis. Han gillade att fota så vi kollade lite på varandras bilder och det var trevligt. Imorgon åker jag, katta och han (sorry, namnet kan jag inte minnas) till landet för att äta godis och leka med ägg. Det ska bli roligt att visa honom. förhoppningsvis får jag även träffa Lava. det hoppas jag verkligen på.
och så ska jag hänga ett kollage som jag gjort på väggen.

Om jag inte orkar blogga imorgon bitti så hörs vi när jag kommer hem!
10 dagar ledigt nu! *andas ut* ha det bra allihopa! ät mycket godis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0