'Cause this fine old world, it keeps spinnin' around .

Dags att bryta bloggtorkan känner jag. Nu när Blondinbella inte bloggar längre så planerar jag att bli hennes ersättare! (eller.. inte?) Hur som helst, 4 dagar och några timmar har ni varit utan yekados uppdateringar. Kanske för att veckan är ovanligt lik den förra, kanske för att jag inte lyckats få några bra bilder på nånting på senaste tiden.. Antagligen en kombination. Här är det senaste: Idag provade klassen ut studentmössor vilket var svårare än man kunde tro. Det fanns otroligt mycket att välja på och det värsta var att mössan var svindyr. Men det får det vara värt! Nu ser jag verkligen fram emot studenten!

 

PS. Denise, Lone och jag kommer se ut som rymdkaptener med våra silvriga mössfodral.

 

See you .


Kommentarer
Postat av: Lone

åhhh jaa! rymdkaptener!

fan va coolt ändå...

alltså

att vara rymdkapten

hehehe

2008-10-14 @ 19:34:54
URL: http://lonelarsen.blogg.se/
Postat av: ellen

fast jag tycker att du passar bättre som inez än blondinbella :P

och tack föresten! <3

2008-10-14 @ 21:56:42
URL: http://dellendo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0