What a wonderful world ^^


"det här delas ut på måndag.
Miljö kan man misbruka på många sätt.
Och du ska inte göra det.
Jo du forstår att bra miljö gör att vi får el.
Och om du skräpar ner så förstör du el."

Lappen fick vi i brevlådan för några dagar sen. Pappa har gått med i några ungars miljöklubb! haha. Tyckte bara den var så söt så jag var tvungen att visa den. Idag har jag en "vad jorden är ett underligt ställe"-dag. Jag har gått och fnissat för mig själv åt alla människor som bara är.. så komiska. Till exempel den knubbiga kinesiska tanten på tuben med lång grå skinnjacka och vinröd basker högt stående på huvudet. En liten tjej på typ två år inne på donken blev apskraj för mig i kön också, det kunde jag fnissa lite åt också. Människan är för underlig. Och så var det "vegetariska världsdagen" i skolan. vad e det för skit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0