18 .

Tyvärr måste jag meddela att jag fortfarande e sjuk.. på min födelsedag.
Men va fan, jag ska inte vara bitter (tyvärr Lone ^^), även fast jag fick ställa in skolan och den planerade karaokekvällen med Annelie. Istället tar jag det lugnt, käkar halstabletter, kollar på satc och ikväll blir det restaurang med familjen! toppenmys. En annan riktigt trevlig sak är att mamma håller på med en hemlis.. hon är väldigt dålig på att hemla sig men när jag kom in i hennes rum nyss sa hon "jag håller på att ringa till någon och planera en hemlis". Innan jag hann gå hann hon avslöja att denna någon var en tjej men mer än så fick jag inte veta! oh, sånt är roligt :) vad kan det vara för någonting? Imorgon blir det storkalas med släkt och vänner! Det ser jag fram emot.
Vad ska jag ha på mig ikväll.. bäst att börja fundera! Vi hörs
Att fylla 18 är härligt :D 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis i efterskott sötan! ;)

2008-09-15 @ 22:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0