Stomp .

Oh no, vad gör man? jag har världens mest smärtsamma torrspricka i min stortå! varför just stortån av alla ställen? Hela dagen har jag gått med tån upp i vädret och hela foten lutande utåt. När jag kom hem ifrån skolan tog jag mig ett desperat fotbad och efter det smörjde jag in fötterna med världens fetaste kräm. Jag säger bara: New york. Enda sen jag å Anni var i New york har mina fötter haft någonslags kris. att det inte har löst sig än är ju bara katastrof.

Kanske borde jag ta till mig Denise's tips och sova med fötterna i olivoljepåsar.. jag får se.

Kommentarer
Postat av: LONE

HAHA! fan va obehagligt att sova med fötterna i påsar med kluckande olivolja!

2008-09-16 @ 19:08:41
Postat av: denise

hahhaa det funkar ju faktiskt ;P

2008-09-17 @ 09:39:20
URL: http://denisetherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0