To get carried away .

Hörde för ett tag sen att "Mr big" avslöjat i någon intervju att det kommer att komma en till sex and the city-film. Och hur mycket jag än älskar satc så kan jag inte låta bli att fundera.. blir det här verkligen bra? Serier ska verkligen sluta medans dom fortfarande är sådär underbart bra (hur sorgligt det än är) enligt mig. Fortsätter serien i alla evigheter blir det sämre och sämre och man kommer komma ihåg den så istället. Men ja.. Att ge Carrie en liten unge kanske inte är så fel iaf? (för det är ju med största sannolikhet vad som kommer hända)

PS. måste bara nämna hur glad jag e över min bokning av filmen! Får den snart i brevlådan. Jag beställde till och med "limited edition"-versionen med massa extramaterial och krams. Åh åh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0