Yes !

Woho :D idag hände något stort! jag blev friskförklarad från mina ätstörningar! Det känns så stört bra. Som vanligt var det fullt av för smala tjejer på mottagningen och för en gångs skull så var jag så glad att jag inte var en av dem. Min kropp är fin som den är :) så det så. Gud va det känns bra att skriva det.


"Don't cry child, you've got so much more to live for
Don't cry child, you've got something I would die for
And if it comes to the rain, just be glad you'll smile again
Cause so many don't.
And so many go unnamed."

Kommentarer
Postat av: ellen

grattis grattis. GRATTIS!!

2009-04-22 @ 17:03:05
Postat av: denise

grattis vad kul :)

2009-04-22 @ 22:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0