Dröm .


Den här veckan har varit bra! Jag har inte känt mig lika värdelös nu när jag har jobbat lite. Sen har jag fått en del beröm för bilden på Lovis vilket känns jättekul! det e roligt att fota (tack Lovis för att du ställde upp). Just nu har jag en matchning i New york city, vi får se hur det går den här gången!
Sen måste jag bara nämna att jag lämnade tillbaka en underbar klänning som jag älskade väldigt mycket för att vara lite ekonomisk och så fick jag ett jävla tillgodokvitto. Jag tvingas alltså shoppa mer.. och den där vackra klänningen är förlorad. Typiskt.

Kommentarer
Postat av: Anni

kan du inte köpa tillbaka den??? den var ju så fin!

2009-08-21 @ 08:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0